Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със загряването на 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със загряването на 156 2.0

    Здравейте,


    Проблемът е следния - когато карам колата известно време почва да загрява стига до 110 градуса. Перката се включва първа степен на 93-4 градуса а втора около 97. Днес като загря около 101-2 градуса спрях колата и на работещ мотор отворих капачката на казанчето за антифриза и не кипеше. Също така като карам на климатик качва по бързо градусите. Но горния и долния маркуч за радиатора са топли. Дали ще е от термостата или от датчиците? Моля, посъветвайте ме от какво може да е това.


    Благодаря предварително!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    направо сменяй и двете,не са скъпи и по добре да не рискуваш.../трябва датчика да те е излъгал/
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24222
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        И моята се опитваше да ми прави такива номера...
        Измий си радиаторите на водоструйка.Така,както са на колата.Само този дето ги мие трябва да знае какво прави.

        При мен имаше невероятен ефект - сега ми държи м/у 88 и 92 градуса.Само при много натоварено градско стига до 2-ра степен на перката.

        Успех.
        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

        Comment


        • #5
          Аз преди да ги измия яко, ги продухах с компресор отвътре навън и двата радиатора....доста прахоляче излезе......за по голям ефект може да откачиш и перката, но това е само ако имаш време да си играеш.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            почисти радиаторите с препарат. в автомивките ползват такива. може с меглио. след това ако не се оправи смени термостат и датчик. първата степен на вентилатора би трябвало да се включва доста по рано при работещ климатик. веж дали системата е обезвъздушена добре. обезвъздушава се от винтче на радиатора- (горе в дясно и се отвива с обикновенна отверка)
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Колеги, днес ми казаха , че загряването може да е следствие от неправилно зацепване на валовете. Дали е възможно да е това. Друго ми казаха , че може да е от радиатора, защото на места е има сини отлагания( не тече).Относно термостата маркучите са топли също и радиатора. Очаквам вашите идеи.

              Благодаря предварително!
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                Колеги, днес ми казаха , че загряването може да е следствие от неправилно зацепване на валовете. Дали е възможно да е това. Друго ми казаха , че може да е от радиатора, защото на места е има сини отлагания( не тече).Относно термостата маркучите са топли също и радиатора. Очаквам вашите идеи.

                Благодаря предварително!
                Здрасти колега,ако не са ти зацепени правилно няма да имаш проблем в загряването а във вървенето на колата.Смени термостат и датчик и тогава ако пак загрява търси радиатор,охладителна система,водна помпа и не на последно място гарнитура.Успех.

                П.С.Дано да е от термостата.
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #9
                  Здр,

                  1. Ако перката на колата когато не е на климатик включва и изключва колата няма проблем
                  2. На 156ците бензиновите мотори, уредите реагират малко бавно когато се свали температурата
                  3. Промивка на радиаторите от двете страни със свалена перка и предна решетка

                  След това се търсят датчици и термостати

                  Comment

                  Working...
                  X